Direktør Frank Bennetsen fortæller om grunden til, at værket valgte at få hjælp til administration af deres forbrugersystem.
Hos Gentofte Gladsaxe Fjernvarme har de valgt at få midlertidig hjælp til administration af deres forbrugersystem, Forsyning|FOF. De oplever en stor tryghed i, at de altid kan få hjælp til administrationen i akutte situationer og har været glade for samarbejdet med Softværket. Direktør Frank Bennetsen fortæller om grunden til, at værket valgte at få hjælp til administration af deres forbrugersystem.
"Vi valgte at få hjælp til administrationen af vores forbrugere, da vi stod med et akut behov for debitorassistance i en overgangsperiode på seks måneder. Derfor var det rart, at vi havde mulighed for at dække vores administration ind, så vi kunne blive ved med at yde en god service for vores kunder".
"Det er jo vores kerneopgave at sikre, at vores afregning med forbrugerne er korrekt. Vi skal kunne stå inde for, at alt, vi sender ud til vores kunder, er korrekt beregnet. Derfor gør det mig som ansvarlig tryg, at vi har nogle kompetente medarbejdere fra Softværket til at bistå os med opgaven".
Et godt samarbejde
Med 45 medarbejdere er Gentofte Gladsaxe Fjernvarme et forholdsvist stort fjernvarmeværk. Derfor er Frank Bennetsen blevet overrasket over, hvor godt der er blevet taget hånd om værket. Han tilskriver især det gode samarbejde til den konstruktive dialog mellem værket og konsulenten. Softværket løser opgaven godt og kommunikationen imellem os er god. En god og konstruktiv dialog er vigtig i ethvert samarbejde, og det er klart min oplevelse af dialogen mellem os og vores konsulent.
En god backup-mulighed giver ro i maven
Samarbejdet med Softværket har gjort, at Frank ikke er i tvivl om, at Gentofte Gladsaxe Fjernvarme godt kunne finde på at gøre brug af Softværkets hjælp en anden gang.
"Den gode oplevelse med administrationen af forbrugersystemet gør, at vi uden tvivl ville gøre brug af løsningen en anden gang. Vi har ikke så mange medarbejdere til at sidde med Forsyning|FOF, så i akutte situationer giver det god mening at hente hjælp ind. Derfor giver det mig noget ro i maven, at vi har en backup-mulighed i Softværket, når behovet er der"
Vi skal kunne stå inde for, at alt, vi sender ud til vores kunder, er korrekt beregnet. Derfor gør det mig som ansvarlig tryg, at vi har nogle kompetente medarbejdere fra Softværket til at bistå os med opgaven.
Frank G. Bennetsen, Direktør i Gentofte Gladsaxe FjernvarmeSoftværket hjælper med kort
varsel
Har du brug for en vikar for en kort periode?
Eller har du svært ved at rekruttere det administrative personale, du har brug for? Så ring - vi
har både de hoveder og hænder, der kan tage
over. Fagligt er vi 100 % inde i Forsyning|FOF og
vi kan håndtere alt fra den daglige telefonservice til lønkørsler og revisorkontakt. Hvad, hvor
længe og hvor meget - det aftaler vi individuelt.